تور دوچرخه سواری به ییلاقات امامزاده ابراهیم (سلانسر به ویسرود)

مبدا حرکت: تهران (خ دانش پشت ترمینال غرب )
LiebeTour - فرهاد عسگری

2 مسافر

در این تور حضور داشتند.

0 درصد

میانگین رضایت مسافران

1 مرتبه

تاکنون این تور را اجرا کردیم.

2 مسافر

در این سفرها همراه ما بودند.

سفرنامه

تایم بندی تور:


✅ سه شنبه ۱۹ اردیبهشت:


ساعت ۷ صب با ترانسفر مون از خیابان دانش ، پشت ترمینال غرب ، حرکت خواهد بود و بعد حدود سه ساعت میرسیم به رودبار و اونجا سوار نیسان مون میشیم و میریم به مقصد روز اولمون که کافه عمو فردین هست که تو ارتفاعات سلانسر هستش.

اون دور و ور الان ، دشت گل های رنگارنگ هستش و خوش شانس باشیم، دره مه آلود هم منظره دیگه مون خواهد بود.


اقامت مون بصورت اتاقی هست که نمیشه اسمش رو گذاشت لوکس ولی اتاق سیمانی مرتبی هست که اون لوکیش می‌تونه حکم هتل داشته باشه.


✅روز چهارشنبه:

شروع رکاب زنی به مسافت ۲۰ کیلومتر که ۸۰ درصد مسیر ، سرازیری هستش و تایم ناهار ، میرسیم به کمپ مون که تو دل جنگل و کنار رودخونه س.


✅روز پنجشنبه:

ادامه رکابزنی به سمت ویسرود که نصف مسیر سربالایی هست و باقی سرازیری.

و کمپ نزدیکی روستای ویسرود خواهد بود.


✅روز جمعه:

ادامه رکابزنی بسمت رشت که تو جاده اصلی سوار ترانسفر مون میشیم به مقصد تهران.


🛑نکته:

ماشین پشتیبان دوتا هستش. یکی برای لوازم یکی برای دوستانی که ب هر دلیلی نمیتونن سوار دوچرخه بشن.


کلیات مسیر، سنگین نیست و هرکس خسته هم بشه، فوق ش سوار ماشین میشه.


کل مسیر خاکی هست و تو دل جنگل.


هزینه ترانسفر رفت و برگشت تهران به رودبار و رشت به تهران ، بصورت دنگی خواهد بود.


بازخورد مسافران

0 بازخورد ثبت شده

ثبت بازخورد جدید

اگر از همسفران این تور هستید،
به این تور امتیاز دهید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه ثبت شده
دیدگاه جدیدی برای این تور بنویسید
19 اردیبهشت 04:00
22 اردیبهشت 18:00